tirsdag, mars 15

"Ny" settehylle + litt nytt i heimen

Slik så settehyllen ut før jeg malte den.



Og slik så den ut etter den ble malt. Den mangler fortsatt innhold, men det kommer vel litt etter litt! Foreløpig er det èn cupcakes jeg har heklet, som ble unormal liten, og to kjøpte fra Søstrene Grene.


Mamma hadde faktisk to Norgesglass, som jeg fikk! Synes de er så tøffe.


I går fikk jeg som sagt kjøpt en del, blant annet benken jeg skrev et inlegg om før i dag. Her kommer noe av det andre jeg fikk handlet meg:



To nye trekasser fra IB Laursen. Når jeg så disse fant jeg ut at jeg heller ville ha disse på veggen enn de jeg kjøpte forrige helg. De kan du lese om her.

Over disse skal jeg ha en hvit bildelist jeg kjøpte i går.



Et par blomster blir det alltids. Her i ei trekasse fra Mester Grønn.

Nye puter til soverommet..


Liker disse kurvene så godt! Har en firkantet også. Fine å fylle med masse forskjellig pynt, vin, frukt e.l og gi bort!

Det etterlengtede titteskapet fra Panduro Hobby! Her har jeg fylt det med gamle leker fra lekehuset jeg hadde da jeg var liten. Det er utrolig hvor mye man kan finne ved å ta seg en tur på loftet;-) Det kommer til å stå sånn til jeg finner noe annet iallfall.

Ellers fikk jeg kjøpt meg litt klær også. Noe jeg trenger sårt ;-) HA-HA.

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ mye lekkert! jeg tror jeg skal ta meg en
    shoppingrunde selv jeg! Du har GOD smak!

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt settehylla?
    Mvh Anette

    SvarSlett
  3. Hei Anette! Settehylla er noe som har tilhørt mamma som liten. Men hør på Panduro Hobby feks? Ellers har jeg sett flere på antikk/brukt/loppemarkeder.

    Klem Siri

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...