tirsdag, mars 15

Jeg er så GLAD og fornøyd!

I går ble jeg den lykkelige eier av en nydelig benk! Gårsdagen ble brukt på Sandvika storsenter og Ikea Furuset. Jeg trengte en del småting, så det ble en liten tur.

Dette er min nye farvoritt her i huset! Jeg bare MÅTTE ha den.. Den er fra et lite senter på Nittedal, og det var egentlig veldig tildeldig at vi gikk inn på det lille senteret, for det var bare for å gå rett igjennom egentlig..
"Frekke Hanne" har allerede selvfølgelig klatret oppi benken og tatt seg til rette.


Nedi benken er det god plass! Her tenkte jeg å ha vinterklærne våre.

Dette er det beste kjøpet jeg har gjort på lenge, og jeg er bare SÅ fornøyd med benken! Jeg fikk kjøpt MASSE annet fint i går også. Jeg skal ta noen bilder og vise dere!

I dag skal jeg til øyelegen på sjekk, siden jeg bruker månedlinser og sover med de om natten. I kveld skal jeg til Lillehammer på paintball med jentene! Det blir gøy! Jeg har aldri prøvd det før.


- Siri

5 kommentarer:

  1. Den benken var kjempefin Siri, du har dandert den så fint oxo. Ikke rart Frekke Hanne har
    funnet seg godt til rette! Gratulerer med ny
    benk! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei! Den benken ser kjempefin ut:) hva heter butikken den er kjøpt i?

    SvarSlett
  3. Hei Lisa! Så koselig at du likte benken. Den er kjøpt på Mosenteret i Nittedal. Butikken heter Slattum Blomster! Det er en blomsterbutikk som også har en del interiør!

    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Hei, har du merket mål og pris på denne lekre slagbenken?
    Wenche

    SvarSlett
  5. Hei Wenche. Jeg har ikke målt benken, men jeg ga 1500 kr for den ny! :-) Synes ikke det var så verst.. Klem Siri

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...