lørdag, mars 5

Noe nytt til heimen

Lenge har jeg vært på utkikk etter noen passe store trekasser jeg kan ha på stueveggen! Dette høres sikkert dumt ut, men jeg tror det blir bra! I dag fant jeg to stk. på ANEMONE.







Jeg må dessverre vente litt med å henge de opp fordi jeg har store planer om å male veggene. Vi mangler bare en godkjennelse på at det er i orden. Jeg har lenge tenkt at jeg ikke vil bruke tiden min på å male og pusse opp hele huset når vi ikke har planer om å bo her for alltid. Men, jeg har ombestemt meg! Jeg klarer ikke gå å se på de trehvite veggene lenger. Jeg tror de hadde blitt MYE finere lyse. De hadde ikke igjen to i samme strl, men jeg tror det går med en stor og en mindre også. De skal henge over sofaen sammen med en bildehylle fra Ikea. Enn så lenge får de fungere som pynt!
Ellers fikk jeg wallstickers i posten i går. Jeg bestilte to stk. her. Den ene er allerede på plass, mens den andre dessverre må vente litt i håp om at veggen blir malt først.



"Kjøkkenet er husets hjerte"
Den andre er 120x9cm stor og på den står det: "Always Kiss Me Goodnight". Jeg skal legge ut bilde når den er kommet opp :-)

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...