tirsdag, mars 22

SPARING!

Jeg har bestemt meg for å spare mest mulig til vi drar til Tyrkia! Og det er ikke alltid like lett..



For å klare det må jeg:

  • For all del unngå alt som heter butikker! Spesielt interiørbutikker..
  • Sette meg ut i sola istedenfor å dra på shopping
  • Drive med håndarbeid slik at jeg får dekket litt av behovet for  å få noe nytt (ha ha)
  • Dra rett på jobb, uten å "jeg måtte bare innom der en liten tur"
  • Kjøre minst mulig med bil
  • Tenke rasjonelt; "dette trenger jeg ikke" (Selvfølgelig gjør jeg egentlig det!!)

Hm, dette blir ikke lett.. MEN, jeg skal klare det! ;-)




Til slutt et par bilder av det nye huset mitt! Det var opprinnelig en melkekartong ;-)







Nå skal jeg ut og  nyte sola. Gjør det du også!

- Siri

5 kommentarer:

  1. Det hørtes fornuftig ut! Så fine bilder og hus.

    SvarSlett
  2. Hvor får du alle ideène fra? Du er jo så utrolig kreativ! Ikke mange som tenker på at en kan bruke en tom melkekartong til noe så fint. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. He he :-) Takk for det. Henter mye inspirasjon fra internett. Akkurat denne idèen er det mamma som står for!

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Ikke så mange som ville gitt en melkekartong nytt liv ! ! Og for ett liv den fikk ! Flott Siri . .
    Erna.

    SvarSlett
  5. Sparing er viktig. du burde få deg en spareavtale også. stå på! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...