søndag, mars 13

Soverommet

Her kommer noen bilder av soverommet vårt. Jeg synes faktisk det er flaut å ta bilder av rommene med trehvite vegger.. De irriterer meg fryktelig! Men forhåpentligvis blir det ikke lenge før det er lyse vegger her! Det skal bli herlig.





Jeg gleder meg til å få opp veggordet "Always Kiss Me Goodnight". Men jeg må jo vente til veggene er malt! I mitt framtidige drømmehus skal ikke soverommet se ut som det vi har nå! Jeg SKAL ha en fiin hvit seng. Ikke bare en rammemadrass! Og selvfølgelig ei lysekrone i taket! Jeg har funnet en jeg SKAL ha på interiørbutikken Feel!


Denne kommoden likte jeg veldig godt. Den er fra serien Hemnes fra Ikea. Vi har også en kommode i stua og vitrineskap i samme serien. Engelen til høyre er fra Mange Ting, og JA jeg har en forkjærlighet for engler! De er så nydelige.

- Siri

1 kommentar:

  1. så kosleig soverom, du er flink til å innrede.

    du har sans for god smak.

    låner deg når jeg får meg mitt eget. :)

    elisabeth

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...