tirsdag, mars 29

Kaffeserviser

Jeg har så lyst til å finne meg et ordentlig fint servise jeg kan begynne å samle på. Det behøver ikke å være middagstallerkner i samme serie, så lenge det er kaffekopp, kaffeskål og asjett. Er det forresten asjett eller tallerken det heter? Hmm..

Her er et par fine jeg har funnet:


Denne nydelige serien fra PiP. Likte fargen og designet veldig godt. Det finnes i flere farger.


Denne likte jeg også svært godt pga at det er diskret og anvendelig. Emilie serviset fra Kremmerhuset. Foreløpig er det nok dette og det over jeg liker best.

Tror kanskje jeg fort kan bli lei dette?

Dette var jo kjempesøtt! Men jeg vil ha noe mer enkelt og mindre fargerikt når jeg skal ha et helt servise synes jeg. Men jeg hadde fint kunne hatt et par av disse å avveksle med også ;-) 

Jeg fant selvfølgelig mye annet fint når jeg kikket etter serviser.. Fat fra Kremmerhuset
Praktisk oppbevaring av hundemat

Hvem likte du best?

Tjolahopp tjolahei :-)


- Siri

3 kommentarer:

  1. Jeg likte nr 2 best. Viktig å tenke på at det er et service du forhåpentligvis skal ha veldig lenge. Så dumt å bli lei. Men som du sa, greit å ha noe men kan avveksle med også :)

    SvarSlett
  2. Ja, ikkesant! Jeg liker nok nr to best jeg også.

    SvarSlett
  3. Så fine serviser.... helt enig med Silje. Og hvis du velger et "rolig" mønster kan du jo ha mer farge og mønster f.eks. på serviettene og
    pynt ellers på bordet. Gleder meg til å begynne å samle på servise til jenta mi!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...