onsdag, mars 9

Stiger

I fjor sommer fikk jeg lyst til å lage mine egne stiger. Jeg valgte å kjøpe planker istedenfor å finne "stokker" i skogen. De ble malt hvite.
Den største stigen. Denne står i stua. Skilt fra "Mange Ting", bladholder fra Ikea,

Legg merke til bildet. Jeg tok meg en tur på jordet for å ta bilder av kuene til naboen:-) Jeg så det først i et interiørblad, og fikk lyst til å prøve.

Den lille stigen, står i hålen. "Frekke Hanne" har fått plass på den. Også her med et kubilde.



Denne har jeg ikke laget selv, men malt hvit. Den er fra Ikea Bergen, og er opprinnelig bambus. Det ser man ikke så godt lenger! He-he.

Dagen i dag startet med Sal intro på Toten Treningssenter. Det er alltid like godt å starte dagen med trening. Senere i dag skal jeg gjøre ferdig et nytt maleprosjekt, som det kommer bilder av når det blir ferdig.

Her blir det fiskekaker i hvit saus med gulrøtter til middag, i dag. Lettvint og godt!

Kanskje er jeg så heldig at Lars henger opp persiennene jeg har kjøpt til soverommet? ;-)


- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...