torsdag, mars 10

Koko

Jada, her går det i fugler, fuglereir, fuglebur og fugleHUS!


I fjor sommer fikk jeg lyst på fuglehus. De var relativt dyre å kjøpe, så jeg bestemte meg for å ta saken i egne hender! Eller rettere sagt, pappa sine hender! Jeg fant et bilde på internett av hvordan jeg ville ha det.




 

Her er et bilde som er tatt under malingsprosessen:-) Mitt og mamma sitt!


Andre strøket med maling
Jeg er så glad i fuglehuset mitt! Hi-hi. Synes pappaen min er flink jeg!

Dagen i dag startet også med trening. Vi var først på dansesamba, så fort gjort og til slutt mage rygg. Herlig å være ferdig med trening tidlig på dagen. Nå skal jeg og bisjen (kallenavnet til Akilla) slappe av fram til jeg skal på jobb!


CARPE DIEM


- Siri

1 kommentar:

  1. koko så fine fuglehus.... er glad i mitt jeg oxo.
    gleder meg til å sette det ut snart...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...