onsdag, mai 18

Detaljer

Hei!

Dagen i dag startet med et herlig vær! Jeg fant fram kortbuksa og gledet meg over det fine været. Ikke mer enn en time senere ble det helt grått ute! Nå er det fortsatt tåkete, grått og regnfullt ute. Naturen må snart ha fått nok vann nå? Vil gjerne ha tilbake den strålende solen som var i slutten av april/begynnelsen av mai. Det er heeerlig med sol og varme!

Her kommer noen detaljbilder fra heimen.




 Gammelt bokpapir rullet sammen og knytt sammen. Jeg lette gjennom maaange bøker på et loppemarked forrige helg, og fant til slutt en med passende skrift.


 En gammel bibel fra mormoren til Lars. Den ligger på en kiste jeg har malt svart.





Jeg er forresten IKKE fornøyd med bloggutseende jeg har nå. Det er noe som ikke stemmer. Jeg tror først jeg må bestemme meg for TO ulike skrifttyper tilsammen på hele bloggen. Altså en på overskrifter osv, og en på tekst i innlegg osv. Slik det er per dags dato blir det for rotete for min del! Er det noen som har noen tips eller tanker er det bare å si ifra! Det tas imot med stooor takk. :-)

Nå blir det avslapping resten av kvelden før det bærer i seng. Jeg kjenner at jeg er sliten om dagen, så det skal bli godt å få lagt seg. Pollenallergien er vel en god årsak til det. Man skulle kanskje ikke tro det, men man blir sliten av å klø i nesa og øynene, og nyse hele dagen lang. Hmf.

Dette ble jo rene klageinnlegget! Men slik er det. Man kan ikke være like blid og fornøyd hver dag heller. Det ville blitt kjedelig i lengden.

- Siri

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så fine bilder du viser. :)
    Jeg prøver å forbedre bloggen min selv, men det er ikke lett å finne ut hvordan man vil ha det bestandig.
    Enig at det blir ryddiger med færre skrift typer.
    Jeg har jobbet med mine i dag, prøver bla å kvitte meg med rødfargen.
    Men uansett hva jeg gjør går den tilbake til utgangspunktet. Argh!
    Lykke til, blir spennende å se hva du går for. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Å, så flotte bilder og detaljer! Det med bokrullene var kjempesmart, også så dekorativt det ble da!!
    Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Så gøy du vil delta på min Give away..Masse lykke til!!
    Hjertelig velkommen som følger hos meg,håper du vil trives:)

    Herlig blogg du har,og så mye fint du lager:)

    god helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har :)

    Lykke til i babyBjörn konkurransen min!

    Ha en herlig lørdag ♥

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...