torsdag, mai 5

Bestemorrutepute!

Hei og hopp!

For en tid tilbake fortalte jeg dere at jeg valgte å begynne på et nytt prosjekt med bestemorruter. Det første prosjektet ble bare liggende helt til jeg fikk en idè om å lage putetrekk av det. Jeg har fortsatt igjen noen ruter, men vi får se om det kanskje får liv en dag!





 Hvis dere ser nøye etter, ser man godt hvor bestemorrutene er sydd sammen. Dette er mye av grunnen til at jeg begynte på et nytt prosjekt, da jeg ikke synes det blir noe pent når de sys sammen. Jeg mener iallfall at det er penest med lik farge på den ytterste runden. Mye roligere også.


Denne puta lagde jeg i fjor sommer. Helt enkel med strykemerke med vintage design.


- Siri

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble med den puta i bestemorruter da, men enig i at det er finest og avslutte hver rute med samme farge, for og få mer helhet :))

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige puter! Jeg har også et "bestermorrute" prosjekt liggende.. Skulle bli et pledd, men nå tror jeg jammen jeg skal prøve en pute istedet.. Da behøver jeg ikke hekle så mange.. :p

    Enig med deg i innlegget under, ang hundehår! Har selv hund, og blir litt lei av hår til tider.. Selvom hu ikke røyter kjempe masse, kan man bli litt lei av det i perioder.. Men hva finner man seg ikke i, av de man er glad i!? Jeg kunne jo ikke vært foruten... :)

    Ha en fin kveld!
    - Mari

    SvarSlett
  3. Så fine puter.
    Legger meg til som følger, gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...