fredag, august 9

22 år i dag!

Hei til dere som titter innom!

Tenk at i dag fyller jeg 22 år! Tenk at det allerede har gått et år siden 09.08.12! 
Jeg begynner å føle på dette at jeg faktisk er voksen?! Mange tanker surrer rundt i hodet på en. Når man var liten ville man bare bli eldre.. Nå synes jeg faktisk det snart kunne stoppet! :O Tiden flyr jo avsted! Wæææ.. 




Men nok om det! Jeg er like glad som jeg alltid er når jeg har bursdag, og jeg føler aldri jeg blir for gammel til å feire! Det er obligatorisk mener jeg.. ;-) Så til helgen har jeg bedt inn mine nærmeste venninner med sine kjære på sommerparty. *Krysser fingrene for at værmeldingen snur*.

Ha en strålende dag, 9. august er jo en SUPER dag! Hi hi..

- Siri

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som har vært:D Er jo aldri innom bloggen lengre jeg...Må gjøre noe med det! 22 år, bare barnet;) Jeg blir 26 snart...iiiiiik:P

    SvarSlett
  2. Amino acids and BCAA's offer many benefits to the MMA athlete that include:
    . ufc 174 live stream
    Your style is known and your best moves you use to win are visible.
    It is not enough just to be big to become an MMA fighter.

    SvarSlett
  3. For en flott blogg. Eg blir veldig imponert av å titte her =) Besøk gjerne siden min Skriver litt om tapetder =)

    SvarSlett
  4. For en flott blogg. Eg blir veldig imponert av å titte her =) Besøk gjerne siden min Skriver litt om tapetder =)

    SvarSlett
  5. Vandaag wijzen opnieuw weer alle Islamitische organisaties in NL
    deze terreurdaad op volkomen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen af.
    Voor het eerst in de geschiedenis wordt er een optocht georganiseerd uit sympathie met de zeer vele slachtoffers die
    door Islamitische fanatici wereldwijd vielen.

    my weblog ... Hoe Russische Vrouwen Versieren

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...