onsdag, mai 25

May you live all the days of your life!

Hei alle der ute!

Nok en dag er snart over, og at denne dagen har gått fort er sikkert og visst! Jeg og morfar tok en dagstur til hytta vår som er til salgs, for å hente ned noen siste ting! Det er litt vemodig og vite at det kanskje var siste gangen jeg var oppe der! Men, men, slik er livet.

Her kommer det noen bilder av lysestakene som står på Hemnes kommoden min i stua. Synes de var dekorative, og til en grei pris! :-)


 S <3 L
Jeg fikk forresten hjem min etterlengtede Singer-maskin fra hytta i dag! Jeg gleder meg til å få den opp. Tror den skal stå på kommoden på kontoret. :-)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...