tirsdag, mai 31

Ny sofa=nytt sofabord!

God kveld!

Vi har bestemt oss for å bytte ut sofaen i stua, og vi TROR vi har funnet den vi vil bytte til. Men dersom vi velger denne må vi også ha nytt sofabord. (Jippi)! Dette ser jeg ikke på som noe problem siden finn.no finnes. He-he! Her kan man finne mye fint. Jeg ønsker meg et hvitt kistebord med oppbevaringsplass inni.





 I hvitt selvfølgelig..! Dette var fint. Men jeg kjøper ikke denne kisten ny for så å male den! Det er godt finn.no finnes!


Noe som disse kunne jeg tenkt meg. 


Til slutt har jeg en etterlysning! 

Er det noen der ute som har et gammelt vaskebrett de vil gi bort/selge? Jeg er på utkikk etter et, så gi gjerne et vink om du har et eller vet om noen. :-)


Alle bilder er lånt fra Google.no

- Siri

7 kommentarer:

  1. Moro med ny sofa da! :) Kistebord blir nok veldig fint! :)
    Kan dessverre ikke hjelpe deg med vaskebrett, har bare ett selv... ;)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Finn.no er best:D Du finner sikkert noe som passer perfekt! Eller blir perfekt etter litt maling;) Er på sofa jakt selv...gleder meg til å finne den jeg MÅ ha:D

    SvarSlett
  3. Finner mye fint på finn ;) Du skulle etterlyst vaskebrett forrige uke, da hadde jeg fått fatt i ett til deg ;) Men kan holde øynene åpne;))

    SvarSlett
  4. Finn.no ja! Må nok bare følge med der en stund. Har sett flere, men de er så langt unna!

    Typisk at jeg var en uke for sent ute! He-he.

    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Hei! :-) Du har vunnet give away hos meg! :-) Sender du meg en mail med navn og adresse, så sender jeg deg sinkboksen! post@miasinterior.no :-) Klem

    SvarSlett
  6. Ser av kommentaren fra Mia at du har vunnet.
    Gratulerer så mye! :) :)
    Finn.no har mye fint, lykke til med jakten. :)

    SvarSlett
  7. jeg lurer på hva du skal med et slikt vaskebrett? De er så fine syns jeg, men kreativitetn min stopper ved bruksområdet ;)
    Tone

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...