onsdag, august 17

DIY - pallesofa

Hei og hopp!

I kveld kommer det noen bilder fra mitt siste prosjekt.. Nemlig bilder av pallesofaen min! 


Jeg ble inspirert tidligere i sommer av Linda med bloggen "Lindas Lille Leilighet". Det var da jeg bestemte meg for at en slik en måtte jeg bare ha jeg også!!

Jeg er ikke helt fornøyd med putene slik de er nå, med tanke på at de fleste er like.. Det kommer seg vel etter hvert! Kanskje jeg skulle fjernet noen og kjøpe noen som ikke er som alle andre?? :-O
Poenget var å finne puter med mye farge, men jeg får det ikke til å stemme..



Dette trenger du for å lage pallesofa:

♥ 4 paller (eventuelt færre/fler)
♥  Hjul (slik at pallene ikke står rett på plenen og ødelegger. Dersom den skal stå på plenen. Den blir også lettere å flytte på).
♥  Maling
♥  Madrass
♥  Tepper, puter, laken osv..



Det har vært blomster i pottene altså, men de gikk dukken under spireprosessen av det nye gresset.. Ha-ha!

Har tenkt til å skru på en limtreplate på venstre side av "sofaen" slik at det blir et lite bord hvor man kan sette fra seg diverse på..


Vaskebrett kjøpt av en bruktforhandler i Sverige..
Frokostbordet ble kjøpt på brukt -og antikkmesse.



- Siri


14 kommentarer:

  1. Sånn sofa vil jeg lage meg også, putene ble kjempefine syntes nå jeg, tenk å legge seg der
    å hvile etter middag! Herrrrlig! Du er så flink!

    SvarSlett
  2. Synest det ble veldig fint, også med putene!Også er du så ung!Ingen hjelp av pappa heller?:)
    Klem fra Linn med bloggen "Arlesboble"

    SvarSlett
  3. Så fint det var! Paller er jo skikkelig i vinden for tiden! :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint da:)...Flink er du...Artig med masse farger når det er sommer:)

    Neste år skal jeg sanke paller også;)

    Ønsker deg en finfin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  5. Syns det ble kjempefint jeg! En ordentlig koselig krok du har skapt der ute :)
    Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  6. Så fint det ble, Siri! Har store planer om pallesofa jeg og, men spørs om det ikke blir til neste år...

    SvarSlett
  7. ja se der du!:D såååå fint det ble! Tenkte også å male pallene, men hadde ikke tålmodighet;) hehe
    Så koselig at du linker til meg da<3 Det var koselig ja;*

    Du har pyntet kjempefint! Håper du har litt bedre vær enn meg.. I trøndelag er det bare regn:/ Skulle ha Sommerfest i morgen på verandaen og kose oss i pallesofaen..men blir nok innefest istede:P

    goklem til deg:)

    SvarSlett
  8. Hei!
    For en nydelig uteplass :) Og kjempefin sofa!!!

    Ha en fin fredag og god helg!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Så fin den ble Siri =) Du er kjempeflink, putene synes jeg var flott og du har fått det kjempekoselig rundt med all pynt.. Og grattis med vaskebrettet:))

    Dagen igår gikk så bra, endt opp på ikea 21 og var der til 22 så rett i båt i Bergen sentrum og hørte på Rihanna fra koengen =))

    Ha en fin da snuppa:))

    SvarSlett
  10. Så utrolig stilig det er med disse pallesofaene!! Din likte jeg veldig godt,flink du er,å så fint du har pyntet i rundt!:)

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei den ble super, Jeg har også lekt med tanken om å lage pallesofa i sommer, men her har ikke tiden strukket til enda:) Hva slags maling har du brukt på den?

    SvarSlett
  12. Hei igjen
    Takk for hyggelig svar:)
    Legger meg til som følger her jeg og gleder meg til å følge med videre:)

    Klem

    SvarSlett
  13. Så innmari fin!! Her fant jeg inspirasjon :) skal lage pallesofa selv:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...