tirsdag, mai 17

Hipp hurra for Norge!

Jeg håper alle har hatt en flott 17. mai med god mat og is! Det har iallfall jeg. Hi-hi.

Dagen vår har vært rolig og vi har ikke vært ute på det store. Vi dro ned til byen for å se russetoget, det er standard hvert år. Etter en rundtur i byen dro vi til mamma og pappa på nydelig middag. Senere i kveld skal vi til Raufoss for å se det årlige fyrverkeriet! Det er alltid like koselig! En god avslutning på en herlig dag. :-)


 Flagget ble hengt opp i dagtidlig, til et grått vær! Men det finnes ikke dårlig vær vet dere!


 Grønne, nysprungne bjørketrær hører med på 17. mai!


Som jeg fortalte dere her om dagen finnes det nesten ingen bilder av meg og mannen i heimen, derfor synes jeg denne dagen var en fin mulighet til å endre på det!






Mmm, laksefilèt :-)


 .. Og nydelig dessert. Morfar koser seg med vaniljeis, jordbær, vaniljesaus og en halv kork cognac.
.. Og til sist en pyntet og blid Hero!


Ha en riktig god 17. mai det som er igjen av dagen!

- Siri

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til deg også! Så mange fine
    bilder! Du og Lars passer godt sammen.

    SvarSlett
  2. Det har nok vert en fin dag på Gjøvik !Koselig bilde av deg og mannen i huset.Middagen gir meg vann i munnen ! Og morfar koser seg,og..med den halve korka . . ha det fint videre. . Erna

    SvarSlett
  3. Så fin bunaden din var! Aldri sett den der før, gitt! Koselige bilder! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...