søndag, mai 1

Og der hang stigen plutselig på veggen!

I lengre tid har jeg vært lei den ene "veggen" i huset her. Dette er gangen til soverommet, kontoret, badet og boden. Jeg har følt at det har vært det kjedelig, mørke hjørnet jeg aldri har blitt fornøyd med.

For noen dager siden fikk jeg en idè om at jeg kunne henge opp stigen min. Som jeg har vist dere tidligere har jeg laget to stiger, en liten og en stor. Disse kan du lese om her. Jeg prøvde den store stigen først, men det ble for mye. Den lille derimot, som har blitt stuet bort på soverommet etter jeg fikk slagbenken min, passet bedre! Siden jeg også hadde igjen litt hønsenetting stiftet jeg det mellom de to trinnene.



Nå synes jeg denne delen av huset ble bedre! Forandring fryder, det er helt sikkert!




I dag har vi vært på bursdagsfeiring hos svigermor. Det er alltid like koselig! God mat og god stemning. Ellers fikk vi også hilse på Inger Emilie på snart 1,5 år og tante i dag. Det var stas! Dessverre bor de et stykke unna, så vi møtes ikke for ofte. Jeg gleder meg masse til å tilbringe en hel uke med det lille, blide sjarmtrollet som allerede har blitt ei lita dame!


Masken på bildet under kjøpte jeg på et marked i Tunisia! Den måtte jeg bare ha, og dessverre for meg var den veldig tung!! Tro det eller ei, men det virker som om det er noe steinaktig.

Nå sitter vi i stua og koser oss med en film før det er leggetid. Godt å slappe av litt mellom slagene! He-he.

Kos deg denne søndagskvelden!

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...