søndag, april 15

Skjenken før - etter

Hei ♥

Det begynner å bli en stund siden jeg viste dere bilder av det nyeste oppussingsprosjektet mitt, men jeg har ikke fått vist resultatet enda! Så her kommer det.. 

FØR:








ETTER:



Litt vanskelig å få ordentlige bilder da skjenken står i en smal gang uten mye lys!!
Påskepynten står enda siden bildene ble knipset i påsken.
Som dere ser har skjenken også fått et støttebein, det er fordi selve skjenken var nedsunket i midten.


Beslagene som var rundt nøkkelhullene valgte jeg å ikke skru på igjen da flere var delt i to..
Synes det ble fint uten også!



Nye knotter. Fant noen som var av samme type som de gamle, bare annen farge.


Madonnaen som har fått noen strøk med hvit spraylakk!


Forelsket meg i disse to harepusene fra Kremmerhuset. De er selvsagt lagt bort til neste år, nå! 

Her snør det i dag.. :-( Håper ikke det gjør det hos deg!! 
Ha en fin søndag!

- Siri

10 kommentarer:

  1. Så vakker skjenken ble! Man ser detaljene av utsmykkingen mye bedre når den ble hvitmalt :)

    SvarSlett
  2. Den ble veldig fin!
    Gøy å se forvandlingen, og harepusene var fin oppå der:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Ååå så fin den ble da:)
    Ja du her snør det også i dag, å det liker jeg ikke:( Men får håpe det ikke blir langvarig!!:)

    Koselig søndag ønskes deg:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Så otroligt flott det blev - det är ett väldig vacker möbel, ja en riktig skatt du har där!
    Tänk att lite vitfärg kan göra så stor skillnad - I LOVE IT!

    Ha en fin kväll! Kramar Joy

    SvarSlett
  5. Nydelig sjenk! :) Lekker med hvitfargen på! Kunne godt tenkt meg en sånn ja;)
    Vel fortjent blogg award! Har fulgt blogen din lenge og du er absolutt en av mine favoritter:) Gjør med den som du vil, ikke noe stress:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin den ble. Hvordan malte du den?
    Grunning først og blank maling? Farge?
    Jeg har også en skjenk som skal få seg noen malingsstrøk i sommer.
    klem

    SvarSlett
  7. For en NYDELIG skjenk♥ enda penere etter du malet den:)
    Hærlig:)
    Ha en go natt,klem Anette.

    SvarSlett
  8. Den var fin!!

    blir veldig forskjell på møbler og rom når man maler :)

    Koselig at du vil være med på give away hos meg :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...