søndag, april 29

Jeg vaaaant :D

Hei!


Jeg var så heldig å vinne giveawayen inne hos Lindas Lille Leilighet, nylig.
Weee! Snilleste Linda ♥

To søte telysholdere i en nydelig gulfarge! Sånn babygul.. :-)
Loveit♥


Fikk også denne kule "duken" som jeg bruker den til. 


Synes dette lille konsollbordet er litt vanskelig å dekorere i utgangspunktet, men denne duken/brikka gjorde seg virkelig.. :-)) Forandring fryder!

 "You make my day". Kul ikkesant?

Tusen, tusen takk Linda!! Jeg har ikke igjen mange duker/brikker med andre farger enn hvit/dus rosa, så dette var midt i blinken! Fint med litt kontraster.. :-))

Håper dere har hatt en fin helg i sola! 


- Siri

5 kommentarer:

  1. Wohoooo! Gratulerer!! :D Det er så GØY når man vinner :) Kos deg med premien og en ny uke ;)

    SvarSlett
  2. Så bra du likte gaven:D Den passet veldig godt inn til deg iallefall:) Elsker den turkise telefonen:D

    KlemKlem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kjempefin premie Siri:))

    SvarSlett
  4. Hei Siri :)
    Jeg mangler adressen din så jeg får sendt avgårde give awayen din :)
    Send meg på:
    aflo83@hotmail.com

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...