torsdag, april 19

Min første blog award!

Tjohei.. :-)


Jeg har fått min første blog award fra søteste Linda med bloggen Lindas Lille Leilighet!
Så gøy! Tusen takk, Linda ♥ Det satte jeg stor pris på.
Jeg har fulgt bloggen til Linda nesten helt siden jeg startet min egen blogg, og jeg får aldri nok!
Hun har så mange kreative ideer og tanker, så her har jeg hentet mye inspirasjon. 
Kjempeflink er du!

Slik fungerer awarden:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal besvare 5 spørsmål.
3. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger.


Hvorfor begynte du å blogge?
Hmm, her har jeg ikke noe konkret svar. Jeg fikk egentlig bare lyst til å prøve det, og for å kunne samle tanker, ideer og kreativitet på en plass! Dessuten er det utrolig mange der ute som inspirerer meg med de flotte bloggene sine, og med egen blogg kan jeg følge dere alle sammen!
Synes også det er spennende å få å vise fram ting og tang fra mitt hjem. :-)

Hvilke blogger følger du?
Oi, det er mange! Faktisk er det maaange jeg er innom daglig!
Det er jo så mange kreative sjeler der ute, så jeg er nok faktisk innom en 20-30 blogger
når jeg tar "runden". Og med det mener jeg de bloggen jeg husker av meg selv å sjekke!

Favoritt farge?
Pastellfarger genereltMen om jeg skal nevne en må det nok bli lyserosa!
Får ikke nok! Farger er en viktig del av hverdagen. Man MÅ ha farger rundt seg!

Favoritt film?
Pretty woman kanskje? Om jeg må si èn.. Den er så fin! Blir ikke lei den.. Ellers liker jeg Wallander, Millennium trilogien, Hangover filmene, osv osv..
Hvilket land drømmer du om å besøke?
Hmm, jeg klarer nok ikke å svare bare et land! Drømmer om å besøke Thailand, Mexico, Jordan og Kina! Kunne godt tenke meg å reise til Maldivene også..
Jeg eeeelsker å reise, så jeg håper at iallfall Thailand-drømmen går i oppfyllelse en gang!

Jeg velger å sende awarden videre til fem flotte blogger som er verdt et besøk:

♥ Sivs verden


♥ Maris gyngestol


♥ Heidi`s regnbuedrops


♥ Almstien


♥ Huset på Hylla


Dette er fem blogger jeg følger jevnlig, og som gir meg mye inspirasjon!
Derfor synes jeg nettopp disse fortjente å få en blog award fra meg!

Ønsker alle som titter innom en god natt.

- Siri

7 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for award Siri!:) Det setter jeg stor pris på:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig Siri!:D Og kjempegode svar:) Håper du har fått pakken din i posten og? Fikk eeendelig sendt den:P Er så treg vettu;) hehe!

    Ha en fin kveld;*

    SvarSlett
  3. Dette var hyggelig, Siri! Enig med deg, Pretty Woman går jeg aldri lei av. :-) Klem

    SvarSlett
  4. åj åj.. så utrolig gøy =D
    Tusen takk for at jeg er en av de fem hihi.
    Jeg drømmer også om å reise til fantastiske Thailand *drømme*
    Ha en fin helg.
    Klemmer =)

    SvarSlett
  5. Nemmen så koselig at du syns det da Siri :))Tusen takk :=)
    Stikk en tur innom bloggen min,du har vunnet en give away:))
    Go natt,klem.

    SvarSlett
  6. Så gøy da, gratulerer så mye :o)

    Til info så har jeg nå byttet adresse inn til meg
    http://ninarinden.blogspot.com/
    Kjempe koselig at du vil følge meg.

    Hiv deg på min Give Away ;o)

    Ha en fin dag
    Nina

    SvarSlett
  7. Hei Siri.
    Den sjenken du spurte om er et arvemøbel. Du kan sikkert finne lignende på loppis. :)

    Ha en fin uke som kommer!
    Klem fra Anine

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...