onsdag, april 25

Etasjefat av porselen

Hei!

Håper dere har hatt en fin onsdag alle sammen ♥ 



For noen måneder siden lagde jeg et etasjefat av gamle kaffeserviser jeg har funnet på loppis osv.
Her må man jo bare bruke kreativiteten! Man kan jo lage svært mange ulike typer av dette fatet! Feks kan man bytte ut en kopp med en lysestake? 




For å lage etasjefat av porselen trenger du:

♥ Gamle eller nye kopper, skåler og asjetter.
♥ Porselenlim (eller superlim

♥ Jeg satte skålene og koppene slik jeg ville ha de..
♥ Limte en og en del
♥ Og vips så var det klart!

Enkelt og fint synes jeg..



Kan brukes som smykkeoppbevaring, som jeg gjør..


Servere jordbær? Tilbehør til middag?


Eller som dippfat?


- Siri

2 kommentarer:

  1. Så lurt!:D Og så fint:)) Har ikke tenkt på å bruke kopper før..har sett med lysestaker, men dette var nytt for meg:) Kreativt Siri!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig idè da :)
    Har sett med lysestaker jeg også, men ikke med kopper !!

    Kanskje jeg skal prøve meg på noe i den gaten :)

    Fin kveld videre
    Klem Heidi

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...