fredag, mars 11

Det var en gang to nye lysestaker!

Jeg fikk tak i to nye (brukte) lysestaker, som så slik ut! Jeg var jo fast bestemt på å spraylakkere de, slik jeg gjorde med de andre. De kan du lese om her. Når jeg ser tilbake på "før" bildene av de nye lysestakene angrer jeg meg egentlig fælt for at jeg valgte å spraylakkere de! De var jo nydelige slik de var.. Men men, slik går det når man er besatt av å fortrenge den uheldige hendelsen med de to andre lysestakene..



Sprayet en gang. Denne gangen satte jeg selvfølgelig stubben med lysestakene langt unna tak osv!



OG SE!! DE OVERLEVDE! Nå står de fredelig på kontoret i bokhylla jeg malte. Hvis noe skjer med disse nå, DA blir jeg vrang!

God helg! Slapp av og nyt den.


- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...