fredag, juni 24

Englebamse!

Hei og hopp!

I går kjøpte jeg med to små englevinger (tydeligvis). Trodde jeg la tilbake den ene.. Fant ingen plass til den, så derfor fikk bamsemor englevinger!
Er hun ikke blitt fin? :-) Hun er svært så stolt selv iallfall, og satte seg pent opp til fotografering.



Ellers ba hun meg om å hilse til alle de kreative og flinke damene ute i blogglandia, og ønske dem en riktig god midtsommerhelg!

Her på Gjøvik er det nattåpent i kveld, så jeg skal snart gjøre meg klar til å dra avgårde. 
Jeg vet iallfall at lysekrona endelig skal få komme hjem til oss i dag!

- Siri

2 kommentarer:

  1. Åh,for en fin tildabamse du har laget!Kjempefin,søt med de eglevingene:)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Så fin den ble med vinger- Kos deg på nattåpent.. Jeg har date med en film og gooodis =)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...