fredag, juni 17

Mamma`s bursdag

Hei!

I går hadde mamma bursdag og vi feiret med goood mat og kos.

Her kommer bilder fra dagen:

 Stettfat fra Skeidar

Mmm, en slags gryte med salat og ris.


 Pakker hører til når man har bursdag! Synes det var så fint papir og bånd på denne.

Bursdags"barnet" selv. Dette var det eneste bildet jeg fikk tatt! 

Jeg lagde Oreo-cupcakes til mamma. I frostingen er det oreokjeks. Kjeksen er ikke ordentlig knust, derfor brukte jeg ikke kakesprøyte denne gangen. 



Min kjekke, gode lillebror, som alltid stiller opp for søstra si! Jeg er veldig glad i deg <3

Jeg har krypet under teppet og koser meg med andres blogger. :-)

Ha en fin fredag!

- Siri

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder.. Og så kjekt med Brødre/søstre som stiller opp:) Har 2+(1) søstre og 3(+1) brødre-- (parantes er for halvsøsken) =) Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...