tirsdag, juni 7

Det søte kaffeserviset

Heisann!

For noen uker siden fortalte jeg dere at jeg hadde kjøpt meg et nytt kaffeservise! Jeg kjøpte 6 deler av hvert, siden jeg vil ha det som et lite ekstraservise.

Serien finnes også i lilla. Jeg synes de var så søte, så måtte bare ha noen! Dessuten var serien svært lik den jeg har fra Miljøgården, som dere kan se her.





'
















Til slutt vil jeg si at det er utrolig koselig og motiverende at folk vil følge meg her på bloggen! Det setter jeg  STOR pris på,og dere er varmt velkomne alle sammen!

Ha en fortsatt god kveld folkens! :-)

- Siri

1 kommentar:

  1. De er kjempefine og nesten helt lik miljøgården sine.. Så gode uffinsene så ut, og gratulerer med nytt kamera.. Kjempegøyt å ta bilder, og sette seg inn i litt redigeringsprogrammer ;) Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...