torsdag, april 21

HAGE

Her ser dere putene jeg har i hagegruppa mi.






 Tulipanene mine holder på å komme fram. Disse har det kommet mange av i år! Jeg synes de er så fine.



Jeg har ikke gjort noe som helst i bedet enda, men allikevel titter det fram flere ulike blomster fra i fjord. Det er jo gøyalt. :-)


Jeg fikk et brett med stemor av min snille mamma. Det gjør seg med litt blomster rundt omkring. Man får ordentlig sommerstemning når man kan begynne å grave i bedet sitt igjen.

Mannen i huset jobber med å fylle i det som mangler av jord bak huset her. Så skal det planneres ferdig, fylles på matjord og så blir det forhåpentligvis en grønn plen etter hvert! Jeg har derimot drevet med husarbeid i hele dag, siden jeg ikke får hjulpet mannen med noe ute. Godt å få tatt en ordentlig vårshinings innendørs også.

Nå kommer snart svigermor på middag, så da får jeg sette i gang med den! Senere i kveld skal jeg til morfar.

Ha en fortsatt herlig dag. :-) 

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...