fredag, september 21

Min "lille" skatt

Hei!

Husker dere jeg skulle vise dere en skatt jeg hadde fått tak i?? Som jeg nevnte skulle jeg hente den for noen uker siden, og det har vi gjort. Det har bare tatt litt tid å få bært det ut igjen fra kjelleren for å ta bilder av det! Jeg glemte selvfølgelig å ta bilder før vi bærte det ned..!


(PS! Bildene ble tatt litt utpå kvelden og bildene ble derfor litt "grå"?!).




Sannheten er nemlig at vi ikke har plass til skapet her vi bor nå!! (Ha ha)
Men en dag får vi forhåpentligvis bedre plass. ;-)

GOD HELG

- Siri

9 kommentarer:

  1. Så fint skap da!
    Ser ett par potensialer i det altså;)
    Er det hyller i det, eller?
    Satt og så på Bulgaria-innlegget ditt fra tidligere i sommer. Jeg var også der i sommer, på samme hotell. Sitter og limer bilder fra turen inn i album nå, og lengter tilbake! Tror Sunny Beach har forandret seg endel de siste årene.

    Ønsker deg en koselig helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott skatt:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fint og samtidig spennende skap ;D
    fin fredag til deg.

    SvarSlett
  4. Den va jammen flott♥ Lucky you:))
    HA en fin dag,klem :)

    SvarSlett
  5. Så fint skap!! Det er en skatt verdt å spare på! :)
    -Mari

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelig skap!! Skjønner at du bare måtte ha det, i påvente av større plass :)

    SvarSlett
  7. Så vakkert skap dere har kjøpt! Er sikker på at det kommer skikkelig til sin rett på en hedersplass når dere flytter til større sted en gang :)
    God søndag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...