torsdag, september 6

Jeg vil ut og reise igjen!!

Hei!

I dag drømmer jeg meg bort i reisebilder fra turer jeg har vært på de siste to årene..

Blir bare LITT reisesyk, så det er nesten bare dumt å sitte og se på de! Men det kommer mange gode minner strømmende tilbake ved å se på de.

Tunisia - Djerba

Tyrkia - Alanya

Spania - Malaga

Bulgaria - Sunny Beach

Bulgaria - Sunny Beach

Mmm, drømme seg bort!

Vil absolutt anbefale Tunisia-Djerba til dere som ikke har vært der! Passer kanskje best for voksne uten barn.. Den gamle byen og måten de lever på er virkelig en opplevelse å få se. 
Jeg hører mange som sier de aldri vil tilbake til Tunisia, og jeg kan ikke skjønne hvorfor annet enn at det må være pga hotellvalg. Hotellvalg tror jeg er avgjørende for opplevelsen av oppholdet. Vi bodde på Radisson SAS med og var svært fornøyd med det. Hadde vi bodd på et hotell med dårligere standard hadde totalopplevelsen neppe vært det samme. En ting er sikkert og det er at vi skal tilbake hit en dag! Samme plass og samme hotell! Anbefaler det på det varmeste. Mye fin og ikke minst billig shopping (alt ifra klær til interiør, tepper, sko, vesker, møbler, mat, markeder osv) og eventyrlige strender! 

Dette er et reisemål som ikke kan sammenlignes med Tyrkia, Spania osv.. Djerba er ikke en typisk "turistby" enda noe som gjør at man får se mye originalt, gammelt.. Til tross for MYE shopping! Les: i små smug og lange "ganger". 

Men som alle andre reisemål må man være forsiktig og ikke stole på alle de hyggelige menneskene man møter. Flere er utspekulerte og bruker sin vennlighet til å lure deg! Vi opplevde det en gang, men fikk raskt ordnet opp i det, ikke sant mamma? ;-)) 

Igjen vil jeg si at jeg anbefaler Tunisia og Djerba på det aller varmeste! Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg gjerne reist nå med en gang! Hi hi.. Ellers vil jeg selvfølgelig anbefale flere av de andre reisemålene våre, men føler at Tunisia var spesielt på en helt unik måte!

I morgen er det skolearbeid og jobb som står på planen. Jobb på lørdag og så er det helga! 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

- Siri

3 kommentarer:

  1. Åååå nå ble jeg reisesyk også!!! Det er sant Siri, men vi fikk ordnet opp vi *S*
    Elsker Djerba, Tunisia jeg også *S* Maken til hotell, strand, mat, service etc. skal en lete
    lenge etter, helt perfekt for oss *S* Vil på
    tur.....

    SvarSlett
  2. Ååååh...kjenner jeg gleder meg mer og mer til syden turen vår nå!:D Bare eeeeen uke igjen nå:D Blir så deilig:)) Har alltid hatt lyst å dra til Tunisia..Kanskje neste gang:)

    KlemKlem

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ut å reise igjen :) Kom hjem fra Tyrkia for et par dager siden... Vil ha mer!!

    Fine bilder du viser her :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...