lørdag, september 1

En liten loppis igjen!

Hei!


Nok en uke er over og helga er her igjen!
Høsten er nok
Jeg har fortsatt en del ting og tang jeg skulle solgt unna, så her kommer et bilderas!
Om noe skulle være av interesse kan dere sende meg mail til siriskark@hotmail.com

Liten antikk dukkevogn 400,-
SOLGT


Telysholdere 25,- for begge
 Lyse limegrønne gardiner x sju lengder
220cm lange
300,- for alle
 Brune gardiner x seks lengder
220cm lange
200,- for alle

Lampefot av bjørk 250,-

 Antikk strykejern 70,-
 Liten karaffel 20,-
 Madonna-figur 50,-

Knagg 50,-

Knagg 70,-
Telysestake 10,- 

 Lyslykt 30,-



"Always Kiss Me Goodnight" wallsticker 80,-



Elefant 40,-


Hjerteramme 30,-


Lykt med vintage motiv 40,-


Oppbevaringsskrin med "medicine" wallsticker (kan fjernes) 50,-


Det var det jeg hadde for denne gang! 

I dag har jeg vært en liten tur på loppemarked.. Fant en gammel ramme og en fin vase denne gangen! Ellers har jeg sittet med skolearbeid i flere timer nå, så nå er det endelig helg på meg også!!
Skal straks begynne å lage hjemmelaget pizza. Det blir ikke feil i dag kjenner jeg. Man blir helt ør i hodet når man sitter så konsentrert, og da er det ekstra godt å kose seg litt etterpå! Hi-hi..

Jeg har ikke glemt at jeg skal vise dere skatten jeg kjøpte forrige helg. 
Men jeg glemte selvfølgelig å ta bilde før vi fikk lagt det i kjelleren. Det må nemlig bli der en stund til vi får bedre plass..! Ooops.. ;-))

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...