torsdag, desember 29

Romjula 2011

Hei!

Håper alle sammen har hatt en god jul og nyter romjulsdagene. Det har vi gjort! 
Litt jobb og mye kos! Det er viktig å slappe av når man har mulighet.. Jeg vet at jeg til daglig har en tendens til å stresse mye, og nå i jula har jeg bevisst prøvd å unngå dette! 


Et av de mange lysfatene i heimen.. ;-)




I går var jeg en liten tur i byen for å se om jeg fant noe på romjulssalget, men endte ikke opp med en eneste pose!! Jeg som ikke har en tråd og ha på meg! ;-)) Ho-ho.. 




Nå har mamma, pappa og svigermor vært her på middag.. Det var koselig. Enda mer mat!
Nå sitter vi og venter på at "den siste revejakta" skal begynne på NRK3. Hi-hi-hi.. I morgen er det tilbake på jobb, og det skal bli godt det også.

Vet dere forresten at dere kan få fram mange ulike symboler ved å trykke på "ALT" og talltastaturet dere har på høyre side? (Det er iallfall det på de fleste tastatur). Slik hurtigtastatur om man jobber med tall..
♥☺☻♠♦♣○◘•▬♂!
Tror aldri tallene stopper? Altså er det uendelig med ulike symboler.. :-))


♥ Ha en fortsatt fin jul alle sammen! ♥

- Siri

4 kommentarer:

  1. Så nydelig lysfat du har. Englene er så søte. Har en lignende som har mistet hodet 2 ganger, vinge en gang, men jeg limer den sammen igjen.

    Ha det fortsatt fint.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Riktig godt nytt år til deg og dine.
    Nydelige bilder fra et lekkert julepyntet hjem.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year full of so much blessings and love! Thanks so much, my dear, for all the beautiful inspirations you share with all of us! Love all of them so much! Kisses, Rachel :))))))

    SvarSlett
  4. Koselig:)
    Ønsker deg godt nyttår Siri:))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...