fredag, desember 9

GOD JUL!

Hei og hå!

Nå har snøen kommet for å bli og det synes jeg er helt greit! 
Det blir ikke ordentlig jul uten snø, eller hva?


Disse buskene er så fine og skaper julestemning hos meg. Sammen med sviblene og julestjernene selvfølgelig! 


GOD JUL! Må dere stresse ned og kose dere i denne koselige juletiden..


Lagde julelykter av gamle mais-bokser! Malte de og borret hull i de. Ikke perfekt, men man ser hva det står? Eller? Hi-hi. De har rustet litt allerede, men synes de bare ble sjarmerende, jeg!


En god helg ønskes til alle som titter innom <3

- Siri

6 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet,
    Lyktene var fine de,god helg til deg og!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig du har pyntet, de lyktene av maisbokser ble kjempestilige - så smart!!
    God helg til deg :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei, første gang jeg er innom hos deg- utrolig koselig blogg du har! :) Likte det kjempefint, og fint med lyktene også! :) Legger meg til som følger, blir koselig å se videre :)

    SvarSlett
  4. Så fint du har puntet. Jeg må henge et slikt god jul skilt på tuviaen ute som vi har lys på. Klem fra thora.

    SvarSlett
  5. Helt enig..stress ned og NYT:D Fin header du har fått deg:) Og de lysestakene var kjempetøffe! litt rust er bare kult!:D

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...