tirsdag, april 5

Påskeliljer

På søndag var jeg innom Plantasjen, og da fikk jeg gule påskeliljer av min kjære! Jeg valgte å dele de, slik at jeg fikk de flere plasser.






Denne lille tekoppen fikk jeg av mamma for en stund siden. Liker den veldig godt. Skulle ønske det fantes noen ekte kopper i denne stilen! Det gjør det sikkert et sted..

Nå er middagen klar, og jeg setter snart kursen mot treningssenteret. I kveld blir det corebar og kanskje flyt og balanse! Er det noen der ute som har prøvd sistnevnte?

- Siri

2 kommentarer:

  1. Nydelig kopp du viser her.
    Påskeliljen gjorde seg godt i den. :)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Lars er snill!!! I morgen natt reiser vi... jippi!!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...