mandag, april 18

Nytt "bestemorruter" prosjekt

Jeg viste dere mine bestemorruter for en stund siden. Nå har jeg gått i gang med et nytt prosjekt med nye farger. Grunnen til at jeg begynner på noe nytt er fordi jeg ikke synes det første ble noe pent.

Det var ikke lik farge på den ytterste kanten, noe jeg synes ble rotete. Rutene ble for små, OG sammenheklingen ble ikke pen på baksiden. Man lærer så lenge man lever!

Fargene jeg har valgt nå er hvit, lyseblå og mørkeblå. Jeg tror det skal bli et terrassepledd! Og denne gangen skal det fullføres. Jeg synes det blir mye bedre nå når rutene er større og med lik ytterkant.







Har dere sett ut i kveld? Månen er helt nydelig! I våres tilfelle speiler den seg i Mjøsa. Det er vanskelig å ta ordentlig bilde av det, men her er ett.


Det øverste lyset er månen, og det nederste er speilbildet!


- Siri

3 kommentarer:

  1. Nydelige farger i teppet.
    Ha en god natt. :)

    SvarSlett
  2. Heiii, så fine farger!
    Holder på med ett i naturhvit, bru og dus-rosa/beige avslutter alltid med brun på hver rute så det skal bli penest!

    Ha en fin natt og god påske,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Siri, hvis du vil selge det gamle vil jeg veldig gjerne kjøpe det :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...