fredag, februar 25

Jeg har SÅ mange planer og tanker!

I fjord sommer plannerte Lars rundt hele huset osv, slik at det ble et mye større uteområde her. Nå til sommeren skal vi ha på matjord og så gress. Dette betyr at jeg får mer plass og boltre meg på ute! Og jeg har så mange planer at jeg snart blir gal! Dette gjelder egentlig både ute og inne. He-he.

Jeg har kjøpt en knaggrekke, oppheng til lykt og ei lanterne som skal ut så fort snøen blir borte.




Denne skal henge ute på husveggen (ja faktisk), jeg så det en plass og det var så fint. Her skal jeg henge litt forskjellig, blant annet to skøyter og ei lykt. Men jeg vet ikke om skøytene kommer til å henge der om sommeren!

Oppheng, denne skal også henge ute en plass..

..Kanskje med denne lanterna på?

Ellers har jeg også planer om å male bokhylla på kontoret og kommoden som står der, hvit. Jeg og morfar skal også ta oss en tur på hytta i Etnedalen (som ligger ute for salg) for å hente ned noen gamle skatter jeg plutselig har kommet på! Dette er blant annet en vanlig kjøkkenstol, en liten kjøkkenbenk, kjøkkenhylle, gammel symaskin, ei stor tønne som morfar fikk kjøpt av en sjøbåt, tror jeg? Og ei kjerre som jeg brukte som dukkevogn oppe der, før. Den blir antageligvis hvit. Den skal jeg ha på plena med et par blomster i potter oppi. Ellers blir nok hagekrakken med ned igjen også. Har tenkt litt på gyngestolen også? Men det er begrenset hvor mye vi får med oss på èn henger! Mesteparten av dette skal iallfall males. Gleder meg til å få ned dette. Kanskje vi må kjøre flere turer? :-D Kom på at det også er et lite todørs skap der jeg kunne tenke meg også.. Ha-ha. Mamma blir gal av meg!

Ellers har jeg også sydd en sjøhest fra en av Tilda bøkene. Den skal få flere kamerater mot sommeren. Blant annet sjøstjerne, snirkel skjell ++. Slik ser de ut iallfall:


Kan ta bilde av sjøstjerna mi etterpå. De vil jeg ha i en hvit kurv på terassen til sommeren! ¨

Jeg og mamma har dilla på cupcakes om dagen. De blir heklet, sydd og bakt! Er de ikke søte da? :-) Den til venstre er en prinsessekake.


God helg :-)


- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...