søndag, februar 27

Gjett hva vi har brukt ettermiddagen til?

Ja, her ser dere..



Vi har kjørt snøscooter! For to uker siden gjorde Lars dette kjøpet, og han er veldig fornøyd ;-) Det er jeg også forresten. Det er jo så morsomt! Nå har også onkelen til Lars kjørt opp bane til oss på jordet. Jeg gleder meg til påsken, da er det nok lettere å kjøre fritt på jordet også (uten å sette seg fast og måtte dra den opp igjen med traktor..). Vi får bare håpe på mildt fint vær, så snøen blir tyngre.

Jeg føler meg nesten som en same fra Kautokeino når jeg kjører jeg! :D He-he.

Nå skal jeg hekle ferdig en cupcakes jeg begynte på her. Denne blir av en eller annen grunn en del mindre enn den andre. Tror jeg heklet litt strammere denne gangen. Resten av kvelden blir tilbrakt foran TV forhåpentligvis med en god film.

- Siri

1 kommentar:

  1. Jeg lurer fælt på når Lars har tenkt å invitere svigermor på en tur????

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...