onsdag, februar 1

Utenfor

God kveld!

I dag har Lars og jeg vært sammen i 3 år! Ingen stor feiring av det, men vi skal iallfall kose oss med krokan- is! He-he. Jeg har hatt fri i dag og har ikke brukt dagen til noe spesielt annet enn litt shopping, kafèbesøk med mamma og laget middag til min kjære kom hjem.

Nå skal jeg straks ned til mamma og pappa å hente pakken med PartyLite produkter.
Jeg hadde møte for en uke siden og jammen har ikke produktene allerede kommet. Gleder meg til å prøve "smelteklumpene" altså melts som smelter og lukter godt når man tenner lys under! 


Den skjønne, gamle kjelken fikk jeg av morfar i fjor vinter. Mamma og onkel har brukt den som små, og broren min og jeg brukte den som små. Den går like godt den dag i dag!



Love ♥

- Siri

4 kommentarer:

  1. Så fin header og layout du har fått =D
    Gratulerer med 3 år sammen, alltid kos å høre at folk har det bra sammen. Jeg og min samboer har vært sammen i 9 år til sommeren hehe =P
    Kjelken så super artig ut å kjøre med!
    Klem =)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med kjærestedagen Siri:D KrokanIsKos er ikke dumt det da;)
    så herlig gammel kjelke! det er de gamle som går BEST!! Og ikke minst er de finest som utepynt:D hihi

    Tusen takk for søøøøt kommentar inne hos meg! Er så mange bloggere som har det så fiiint hjemme, inkludert deg, som man godt kunne tenkt seg å bare flytte rett inn:D hehe ...Vi bloggere skulle ha gått sammen og gjort sånn som i filmen ''The Holliday'' og lånt hverandres hus:P haha!

    Gode klemmer

    SvarSlett
  3. Hei!

    Den kjelken din er så fin! :-)

    Godt å ha en fridag innimellom, så man kan kose seg litt! PartyLite har jeg aldri hørt om, er det gode produkter?

    Jeg fikk jo aldri dratt på gave- og interiørmessa (glemte billetten hjemme), men det er for innkjøpere og ansatte i bransjen ja. Men tror det er mange ellers som tar turen også, så du får prøve å få med deg høstmessa. :-)

    Gratulerer med 3-års dag! :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 3 år sammen *S* Kos dere masse!! Flott at du tar vare på
    det gamle *S*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...