torsdag, juni 9

Jippi, jeg har vunnet!

Hei og hopp!

Jeg stikker innom for å fortelle at jeg har vunnet min første giveaway! Og når jeg først vant, vant jeg TO samme dag! Det er jo så koselig med alle de fine konkurransene rundt omkring, og ikkeminst FINE premier! Jeg synes iallfall det er utrolig morsomt og prøve lykken!

I går fant jeg ei pakke i posten, merket til meg! Jeg elsker gaver, så jeg var ikke sen med å få pakket det opp. Pakken var fra Monica med bloggen Monicas verden! Pakken inneholdt masse fine scrappeprodukter! Nå er det bare å sette seg ned og la kreativiteten komme.

Her får dere et bilde av alt det fine jeg fikk:



Dette kan man lage MYE fint av! 
TUSEN, tusen takk Monica! Dette kommer godt med.
Jeg gleder meg til å kunne sette meg ned med litt håndarbeid igjen. Det begynner jammen meg å bli en stund siden sist. Dagene flyr jo avsted!



- Siri

4 kommentarer:

  1. Gratulerer!! Heldiggrisen deg!! Så mye fint du vant.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med fine premier :) Er moro å vinne!
    Ha en fin pinsehelg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Sånn DYMO vil jeg ha også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...