tirsdag, september 20

Gjenbrukskofferter

Heisann gode lesere!

I kveld kommer det et innlegg om to av mine nyere (gamle) skatter! Nemlig to kofferter. Den største har jeg fått av morfar og den minste fant jeg på et loppemarked.





I kofferten fra morfar skal jeg oppbevare sommerjakkene våre.
Den lille kofferten er en piknik-koffert, så den rommer alt av plastservise og engangsservise vi har.




Gamle kofferter er geniale! De pynter opp og er flotte til oppbevaring.. 
Og ikke minst satte de prikken over i`en i gangen.




I morgen natt reiser mamma og jeg til Kreta og blir der en uke.
Gleeeeder meg til sol og varme!

Ha en fortsatt god uke og god natt alle sammen. :-)


- Siri

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott Siri! Har også en koffert jeg fikk til min bestemor<3 Men vil gjerne ha en til for å legge oppå som du har gjort:) Kos deg i Kreta! heldiggrisen;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine kofferter, og de passer jo perfekt der oppe på skapet! <3 Tusen takk for veldig koselig kommentar hos meg og veldig glad for at du vil følge meg. Og så fant jeg jo deg og det er jeg også glad for ;o) Heldige deg som skal til Kreta (et av mine favorittreisemål). God tur, kos deg masse og nyt varmen! Vi blogges! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. SÅ fine kofferter!!! God tur til Kreta!!!

    SvarSlett
  4. Flotte kofferter. Elsker gamle kofferter.

    Kos deg på Kreta.

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Så fine kofferter du har skaffet deg.
    og så smart å bruke dem "fornuftig" til lagring også. Kreta høre helt topp ut nå - ønsker deg en årntli god tur.
    klem fra anita s

    SvarSlett
  6. Kjempefine begge to - og passet så godt oppå hverandre :) Smart å oppbevare sommerjakkene der da!
    Kos dere masse på Kreta :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...