tirsdag, august 30

Jippi, jeg har fått melkespann!

God kveld!

I helga som var feiret min venninne og jeg bursdagen vår hjemme hos oss. 
Det ble en kjempekoselig kveld med mange hyggelige mennesker. Vi fikk veldig mye fint! Blant annet fikk jeg et stort melkespann! Det er noe jeg har ønsket meg veeeldig lenge! Men jammen hadde ikke Silje (som jeg feiret med) ordnet med det til meg! Jeg er så glad! 






Jeg fikk også to krus og ei skål fra Pip serien! Den er bare så fin. Endelig kan jeg begynne å samle på noe jeg også. Har aldri kommet så langt selv! He-he.



Jeg fikk masse annet fint også selvfølgelig :-) Så tusen takk til alle som gjorde kvelden så bra for oss! 
 Et lite bilde av kakene vi serverte..
Jeg har vært og lånt med meg et par briller i dag. Til vanlig bruker jeg linser, men jeg vil gjerne ha et par briller også.. Jeg tror jeg har kommet fram til et par. :-) Det blir rart, for jeg har ikke brukt briller siden tidlig på barneskolen.. 

- Siri

3 kommentarer:

  1. Så flott et melkespann! :D Og pip serien er jo bare veldig yndig:) Tipper dere koste dere masse!

    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  2. Herlig melkespann med vakker patina. ♥ Heldige deg altså ! :) Og Pip serien er bare supersøt. ♥ Deilige kaker også ser det ut til, hihi...

    Bruker ikke briller selv, men syntes det er stilig jeg ! :)

    Ha en superduper dag videre. ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Å, heldige deg! Og så snill venninne som ordet det til deg, utrolig stilig melkespann :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bryllupsdagen vår i går, det setter jeg pris på :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...