tirsdag, februar 22

Ny dag, nye muligheter

I dag har jeg planer om å rydde (og kaste) i klesskapet mitt.. Jeg tok halvparten forrige uke, men har ikke rukket å ta resten. Det er alltid tungt å skulle gå på klærne, men når man først er i gang er det egentlig veldig greit! Samtidig får man oppfrisket hodet på hva man har! Ofte er det sånn, iallfall for meg at jeg sier "OI, den hadde jeg glemt at jeg hadde"!. Så da føler man plutselig at man har en del å gå med allikevel, så sparer man litt penger der! Og DET er vel ikke dumt? ;-)

Her snør det litt i dag også. Gleder meg til sommer, sol og varme! I juli drar jeg og Lars til Spania i Malaga med onkel, tante og søskenbarnet mitt på litt over ett år. Det ser jeg fram til! :-)

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...