onsdag, februar 23

Harrytur

I dag ble det plutselig en svært spontan tur til:


Charlottenberg Shoppingssenter! Jeg, mamma og morfar bråbestemte oss for å ta en tur.

Fikk handlet min faste engel i dag også. Pleier å kjøpe med en engel hver gang jeg er i Charlottenberg. I dag ble det en engel såpeskål til badet.


Her har dere en svært blid og fornøyd morfar, etter dagens handletur ;-) Han har nok lagt seg for å lade opp til VM nå! Det er godt å vite at han har nok mat til VM er over, for jeg tror ikke sannsynligheten er stor for at karen går lenger enn ut i postkassa si før VM er over! He-he!

Jeg har hatt en kjempefin dag i dag, og jeg har fått så mye fint av snille mamma :-) :-)

God natt :-)

- Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...