torsdag, november 24

2 bokønsker

Hei!

I dag har jeg byttet trekket på sofaen, så nå er den beige og ikke svart! Jeg ble kjempefornøyd og følte det ble mye roligere slik.. Så får vi se hvor lenge den holder seg lys og pen, med mann, hund og minigris! ;-))

I år ønsker jeg meg to bøker til jul.. Det tror jeg er første gang jeg har ønsket meg bøker! Jeg har forelsket meg helt i disse to.. Jeg henter mye inspirasjon fra Manuela og bloggen Passion 4 baking, og det hadde vært kjekt å kunne få mange av oppskriftene samlet i ei bok. For ikke å snakke om de magiske bildene hun tar av alt det lekre hun lager.

Nr.1: Love Manuela
fra Manuela


Nr.2: Vakker gjenbruk
fra Boligpluss og Rikke Bjurstrøm


Jeg har så vidt bladd i denne boka på Rema1000.. Jeg klarte ikke dy meg!
Jeg eer så glad i å bruke gamle gjenstander med nytt, så denne boka hadde nok vært perfekt for meg. Masse inspirasjon og hente her, det er sikkert..

Ha en god torsdag <3

- Siri

3 kommentarer:

  1. To lekre ønsker det der ja:D Du får vise frem sofaen din mens den enda er beige da;) Snart blir den vel sort igjen..om dyra får slappe av i den:P hehe
    Vil gjerne se både hunden og minigrisen din jeg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Minigris? så spennende, du må vise oss bilder!
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Så fine ønsker:-) Ønsker meg den øverste boken jeg også:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...