mandag, oktober 31

Halloween

Bøøø!



 Har dere hatt besøk av noen skumle, små troll, vampyrer eller hekser i kveld? 
Dessverre har det ikke kommet noen hit.. :( Nå skal det sies at vi bor et lite stykke unna "hovedveien", opp en laaang, bratt bakke! Det kan jo være noe av årsaken, he-he.


 I fjor kjøpte jeg mitt første gresskar, og synes det ble en svært så skummel/tøff lykt! Selvfølgelig måtte jeg ha et i år også! De er jo så kule når man får laget ansikt på dem! 


Håper dere har hatt en skummel kveld med masse creepy besøk på døra! 
Og ikke minst håper jeg dere har gitt skapningene masse godteri? Hvis ikke.. Ja, dere vet det vel selv! Jeg ville iallfall låst døra og gjemt meg laaang under dyna! ;-))


- Siri

3 kommentarer:

  1. Her har det vært en hel haug skumle barn;-) Og godisboksen er nesten helt tom, så da har jeg iallefall prøvd å fore dem med godis;-)
    Flott lykt du hadde laget, jeg også syns de blir kjempefine når du skjærer de ut!;-)
    Ha en kos mandagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Du har vunnet Give Away inne hos meg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du fant meg,,,velkommen som følger!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...