onsdag, mars 21

Til salgs, mini-loppis

God kveld!

Ei venninne av meg ga meg en idè for noen dager siden. Hun hadde knipset bilder av ting og tang hun ikke hadde bruk for lenger, og lagt de ut for salg på bloggen sin. Som hun sa: når man har hjerte for vakre ting, blir det fort mye i skuffer og skap! Så sant, så sant.. I mitt tilfelle var det virkelig på tide med en opprydding!

Her kommer bilder av alt mulig av møbler. interiør og dilldall som er til salgs. Som dere ser har jeg ikke lagt stor vekt på pene bilder her! OBS! BILDERAS!


Antikk skjenk 500,-
SOLGT


Lysholder fra Black Design x2 stk, 50,- for begge.
SOLGT


Lampefot av bjørk med lampeskjerm vurderes solgt, 250,-


LOVE bokstaver, 10,-
SOLGT

Kors, 40,-

Engel, 40,-
SOLGT

Bilde, 100,-
SOLGT

Antikk strykejern, 70,-


Lys med vintage bilde, 25,-
SOLGT

Lille skrin med medicine wallsticker (kan fjernes), 50,-


Diverse Ikea rammer, 50,- for alle
SOLGT

Lykt med vintage motiv 40,-


Maske, 25,-


Liten karaffel(?) 20,-


Hjerte bilderamme, 30,-


Madonna, 50,-


Brune støvletter fra Bianco, strl 38, lite brukt, 60,-


Knagg, 50,-


Knagg, 70,-


Telysholdere 20,- for begge


Telysholdere 25,- for begge


Lysestaker, 30,-
SOLGT


Telysestaker, 10,- for begge


Telysestake, 10,-


Liten engel, 20,-
SOLGT

Telysestaker, 30,- for begge


Lysholder/liten kurv(?), 15,-


Elefant (det er meningen at man skal ha blomsterpotte oppå), 40,-


Always Kiss Me Goodnight wallsticker, svart, 80,-
SOLGT

HOME is a starting place for LOVE & DREAMS, 100,-


Telysestaker, 20,- for begge


Emalje skilt, 45,-
SOLGT

Blomsterkasse, grå, 50,-
SOLGT

Hvitt spisebord med fire stoler, 250,-
SOLGT

Spotlight med dimmer, 50,-
SOLGT

Lyshus, 50,-


Antikk kaffekvern, 120,-
SOLGT

Grønn løper på rull, 15,-


Glassbolle, 30,-


Lyslykt, 30,-


17" aluminiumsfelger, passer til blant annet Land Cruiser, Pajero osv, 500,- for fire.


Whisky-tønne, 250,-
SOLGT

Er det noe dere lurer på kan dere ta kontakt på; 48203561.

Ha en fin kveld ♥

- Siri

4 kommentarer:

  1. Ikke dumt dette:) Det er jo mye som samles opp etterhvert:P Mye fint ja! Skjønner ikke hvorfor du selger den benken! Kunne godt ha tenkt meg den..men har fått beskjed om møbel stopp:P haha

    SvarSlett
  2. Hei Siri! Jeg kjøper gjerne den kaffekverna, har sett etter en sånn! Er den hvit eller lyseblå? (Skjermen min gjengir alt litt lilla, så det er ikke alltid like lett å se riktig farge på lyse ting. :-) Henter jeg den hos deg, eller kan jeg plukke den opp i byen eller noe? Klem, Linda

    SvarSlett
  3. Hei & tusen takk for koselig kommentar som alltid:) Venezia er en plass jeg absolutt vil anbefalle,likte meg utrolig godt der! God mat og drikke:)
    Husker ikke helt hvor lang flyturen var,vi måtte bytte fly en gang hvertfall. Jeg fikk se hele venezia da vi kom inn med flyet,fantastisk flott!!:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Deilig og ta en opprydding av og til og selge unna ting som man er lei av :))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...