tirsdag, januar 24

Fra baderommet

Hei!

Da er nok en vinterdag snart omme, og godt er det! Snart kommer våren og sommeren! (Det er lov å si snart? Hehe). Synes vi faktisk har vært heldige med vinteren så langt her på Østlandet. I fjor var det super kaldt fra november og langt uti februar/mars, mens i år har det vært mildere. :-) Men så er vi ikke helt ferdige med vinteren enda da. Det er blant annet spådd opptil 25 MINUSgrader i morgen, så det blir spennende å se. 

 I kveld har jeg et spørsmål til dere..
Hender det dere har det slik at dere er svært usikre på hvilken stil osv du vil ha? Feks på badet?


Vil du ha badekar med løveføtter, hjørnekar, rundt midt på gulvet, flislagt, trapp oppi? Jeg tenker så mye på slikt om dagen, og klarer ikke bestemme meg! Ikke at jeg skal pusse opp bad eller hus på en stund, men det irriterer meg at jeg er så ubestemt..



Jeg er så glad i det landlige, romantiske og nostalgiske. Samtidig er jeg glad i det moderne og ekslusive..
Dette er neimen ikke lett! Bare med tanke på nye møbler tenker jeg.. Vil jeg ha det shabby eller moderne??
Hmmm.. Det går jo selvfølgelig an å blande litt også, og det er nok det jeg ender opp med den dagen vi får vårt eget. :-)


Er det flere der ute som har det som meg iblant? Jeg føler liksom at ens stil blir litt av identiteten din hjemme.. Og når man blir usikker med tanke på sin egen stil blir alt så rart. Jeg vet jo til en grad hvordan jeg vil ha ting og tang i framtiden, men det er så mye forskjellig som er fint! Jeg blir helt sprø..
Hm, haha...





Da har jeg fått lettet hjertet mitt! 

Ha en gooood natt ♥ Klem fra meg


- Siri

5 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg SÅ igjen hehe. Jeg har kjempelyst på flislagt badekar med små nisjer jeg kan sette lys og ting i =D
    Utrolig fine bilder du har tatt av badet <3
    klem

    SvarSlett
  2. Fine bilder♥ Jeg holder fast på den hvite,romantiske,shabbi chick,nostalgiske og litt retro stilen her hos meg:):)Love it!
    Badekar med løveføtter skulle jeg gjerne hatt,det er såå flott:)
    Jammen er det deilig at det går mot vår♥
    Ha en super fin dag,klem.

    SvarSlett
  3. haha...Høres akkurat ut som meg:D Klarer aldri å bestemme meg helt og holdent:p det er vel derfor min stil er en god blanding;) Men det viktigste er jo å ha sin egen ''stil'' og ikke at det absolutt skal passe inn i definisjoner:) selvfølgelig viktig å gjøre grundig research og tenke masse før man pusser opp, slik at man ikke trenger å gjøre det på nytt igjen;)
    Ellers synes jo jeg at det er greit å ha lyse flater og vegger, og heller bytte ut stæsjet:) Myyye billigere det enn å male eller skifte fliser og badekar hvert halvår:P hehe

    Ikke stress med det:) En dag finner du det plutselig ut:)
    Kjempefine bilder fra brettet ditt på badet:)

    KlemKLem

    SvarSlett
  4. Ikke alltid lett dette med stil.:jeg holder på min stil::: det jeg faller for det tar jeg... så glir det inn i mitt miljø-_ På den måten skaper man et veldig personlig stil:::Håper du finner ut av det og klarer og bestemme deg.:

    lykke til O=)))

    kerstin

    SvarSlett
  5. Så nydelig header du har fått deg *S* Du har SÅ god stil, alltid inspirerende å komme inn på din blogg. God Helg, kos deg!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...