mandag, april 9

Påske 2012


GOD KVELD!

Påsken går mot slutten nok en gang, og det er rart at pynten skal bort igjen allerede!! 
Her har vi brukt påskedagene med familie, og rett og slett slappet helt av..

7

Jeg lagde et par påskeegg i år også, men de fleste lagde jeg i fjor..



I lengre tid har jeg fornektet at oliventreet mitt har vært dødt.. Jeg flyttet det inn i gangen før vinteren kom og dessverre har det ikke klart seg.. Endelig fikk jeg meg til å kaste det!! Istedenfor kom denne gamle, lille krakken inn med en trekasse og påskepynt..



Håper dere nyter den siste påskekvelden ♥ 

- Siri

4 kommentarer:

  1. Vakre påskeegg!
    Her har påska også vært rolig og avslappende.
    Etterlengtet herlig!
    klem

    SvarSlett
  2. Så fine påskeegg! Godt å se du har koset deg i påsken! :)

    -Mari

    SvarSlett
  3. Så skjønne egg♥

    Så flink du er!

    Ønsker deg en fin ny uke,
    Klem Jatte!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...