mandag, august 22

Jeg er så spent på morgendagen!!

Hei kjære leser..

Som overskriften sier er jeg svært spent på morgendagen. Jeg begynner nemlig på et nytt studie i Kongsvinger! Det er ca 2,5 timers kjøring fra der jeg bor.. 
Jeg skal gå et studie som heter Serviceledelse! Dette er ettårig og man kan bygge på med andre studier, feks. servicestudiet! Mange tror jeg må flytte når jeg forteller om beliggenheten.. Men dette er et nettbasert og samlingsbasert studie. Derfor velger jeg å pendle de 6 dagene det er samlinger i halvåret. Den første samlingen starter i morgen kl 10.00 og avsluttes på torsdag kl 16.00. Det vil si at det er en samling til før jul.

Jeg fant dette på hjemmesiden til høgskolen.

Hvorfor studere Serviceledelse:
 • Du får etterspurt kompetanse innen ledelse av offentlige servicevirksomheter
• Du får kunnskap om service- og kvalitetsutvikling i offentlig sektor
• Du får bedre kunnskap om hvordan brukermedvirkning kan bidra til bedre resultatoppnåelse i tjenestevirksomheter

 Hva blir jeg?
Du kan jobbe som leder i et bredt spekter av offentlige virksomheter, med å utvikle og lede de deler av virksomheten som retter seg direkte mot brukerne. Vi kan nevne offentlige servicekontorer, kundesentre, NAV-kontorer og servicevirksomheter.

Dette blir spennende! Jeg gleder meg til å komme igang igjen, og håper jeg kommer til å trives med studiet.
Jeg er også så heldig at mamma og morfar blir med meg på turen! Det er betryggende å vite.. Jeg tviler på at jeg hadde kost meg i ei campinghytte helt alene midt på natta! Det hadde nok blitt hotell da.. Men tror det blir veldig koselig med hytte jeg. Kjempeålreit camping med flott beliggenhet.. Og kun 5 min fra skolen!
Morfar har bursdag den 24/8, og det skal feires med god mat og godt samvær. Det blir koselig! 

Ellers må jeg fortelle at mamma og jeg har bestilt ny tur! Denne gangen til Kreta! Vi reiser den 22/9 og blir borte ei uke. Vi skal bo på dette hotellet som ligger i Makriagialos!
Åh, som jeg gleder meg..

For en tid tilbake vant jeg også en giveaway! Se på den fine premien jeg vant:





Nå må jeg kaste meg rundt og få ordnet det siste til i morgen. :-)
Ha en god uke alle sammen.. :-)


- Siri

4 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du er spent ja:) Men så deilig å bare gjøre noe sånnt da! Har lenge tenk¨t på skole..men blir liksom ikke enig med meg selv :P
    Ååååh..ser det er så mange bloggere som skal til varmere strøk..vil jeg å! ;) Kanskje etter jul:D Lykke til i morgen:)

    Stor klem til deg Siri:)

    SvarSlett
  2. Lykke til idag, Siri, dette blir bra! Så fin premie du har vunnet. :-) Klem

    SvarSlett
  3. Vant du denne av meg? Var det ikke to plakater du vant? De sendte hvertfall jeg i posten til deg i går :). Se her:
    http://ebehjem.blogspot.com/2011/08/vinner-av-give-away.html
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  4. Så spennende!! Lykke til med studier! :)

    Kjempe fin premie! Alltid koselig å få gaver i posten.. ;)
    Klem Mari

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...