fredag, juli 8

Pakke fra Villa Tverrteigen!

Hei!

For noen dager siden kom postmannen med pakke til meg! Pakken var fra Mona/Villa Tverrteigen hvor jeg vant en giveaway. 


Se på det søte kortet!

 Bak var det en hyggelig hilsen fra Mona.

¨

Og inni pakken fant jeg disse herlige, håndlagde såpene og en fin håndduk.

Såpene er helt unike og blir visstnok laget av ei dame i Vennesla i Vest Agder! 


Mmm, gleder meg til å ta i bruk disse. Enn så lenge får de stå til pynt sammen med håndduken.




Nå går det fort til vi reiser også.. Førstkommende mandag kl 06.40 går flyet til Malaga i Spania! Det skal bli utrolig godt å komme til ordentlig sol og varme. Så får vi krysse fingrene for at det blir regn her hele uka. He-he, neida.. Kofferten ble så og si pakket klar på onsdag, mangler kun det nødvendigste.. Så da kan mandag bare komme! ;-) 

Når man skal bort er det så godt å komme hjem til et rent og pent hus. Jeg har så smått begynt å vaske og ordne her. I går fikk jeg fryst ut (?) og vasket fryseren og kjøleskapet. Det var godt å få gjort.. Kjedelig å gå å se på slikt når man har ferie!

Nå skal jeg hekle bestemorruter og se film!

Håper dere nyter fredagskvelden :-)

- Siri

3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder:)
    Vennesla er fem min herfra!!!
    Ha en knalltur til Malaga.Venninna mi bodde der i noen år, super plass sa ho.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for kommentaren!
    Ja jeg husker det var utolig deilig å få av reguleringen. Men jeg er glad jeg valgte å få regulering, for nå er tennene helt rette og ikke i kryss og tvers (hihi).

    Kjempe fin premie du har vunnet, og så fin blogg du har!! Kommer nok til å følge bloggen din videre. Kjekt å å lese bloggen til en som er like gammel som meg (hihi) :)
    Ha en fin dag videre og kos deg masse i Spania.
    Klem :D

    SvarSlett
  3. Heisann ;o))) Så nydelige ting du har vunnet ;o))
    Tusen takk for fine ord inne hos meg ;o)) Syns headeren din vare kjempe søt også ;o)))

    God tur til Malaga ;o)

    STOR klem Elisabeth

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et spor :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...